Vertrek - Reisverslag uit Fontaine-de-Vaucluse, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Fontaine-de-Vaucluse, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg inge

19 Juli 2015 | Frankrijk, Fontaine-de-Vaucluse

Zondag 19 juli
Mariakerke - Viller

Omdat wij zaterdag toch weer niet vroeg naar huis geraakten op het leuke feestje bij dirk, zijn we er niet in geslaagd om om 9u in de camper te zitten richting Viller (bij Metz). Het mooie weer leek ook voorbij, dus met lange broek aan konden we om 10.30 aanzetten. In Brussel was er een auto in de vangrails beland, maar aangezien er nog geen politie ter plaatse was, konden we toch vrij snel weer verder. In het eerste tankstation in luxemburg de camper weer volgetankt, sigaretten gekocht en een koffie gedronken (adriaan tenminste). Om 16.30 aangekomen bij Sybren. Gelukkig was het ondertussen daar gestopt met regenen, want een half uurtje eerder was daar een plensbui naar beneden gekomen. Er staan 20 huizen in dat dorp , maar er was wel een kermis :-). Toch maar vroeg naar bed, want een beetje slaap inhalen konden we wel gebruiken.