Terug op weg - Reisverslag uit Chadrat, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu Terug op weg - Reisverslag uit Chadrat, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu

Terug op weg

Blijf op de hoogte en volg inge

01 Augustus 2015 | Frankrijk, Chadrat

Zaterdag 1 augustus

Terug op weg.

Normaal gesproken gingen we gisteren terug op pad gaan, maar het beloofde een zonnige dag te worden. Dus zijn we maar nog een dagje op de camping gebleven. Maar vandaag moesten we toch es aanzetten. De bedoeling was om in mende te overnachten. Eens daar aangekomen was het een zeer ongezellige camperplaats. We zijn wel het stadje ingegaan, naar het (belachelijke) country en western festival gaan kijken, een pintje gedronken op een terrasje en daar besloten om nog wat verder te rijden. Het was tenslotte nog maar 15.30. In de campergids vond ik een plaats op 30 km. En daar staan we nu. Aan een schitterend meer, helemaal alleen en in the middle of nowhere :-P. Of ik een oog dicht ga doen vannacht, dat weet ik niet, maar mooi is het in elk geval.

• 03 Augustus 2015 - 07:33

Mieke:

helaba,

Geniet er nog maar van.
    Onze vakantie zit er op...christophe vandaag eerste werkdag en ik morgen terug aan de slag

Dikke zoen
    Moeske