Terug op weg - Reisverslag uit Chadrat, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu Terug op weg - Reisverslag uit Chadrat, Frankrijk van inge bleyaert - WaarBenJij.nu

Terug op weg

Blijf op de hoogte en volg inge

01 Augustus 2015 | Frankrijk, Chadrat

Zaterdag 1 augustus

Terug op weg.

Normaal gesproken gingen we gisteren terug op pad gaan, maar het beloofde een zonnige dag te worden. Dus zijn we maar nog een dagje op de camping gebleven. Maar vandaag moesten we toch es aanzetten. De bedoeling was om in mende te overnachten. Eens daar aangekomen was het een zeer ongezellige camperplaats. We zijn wel het stadje ingegaan, naar het (belachelijke) country en western festival gaan kijken, een pintje gedronken op een terrasje en daar besloten om nog wat verder te rijden. Het was tenslotte nog maar 15.30. In de campergids vond ik een plaats op 30 km. En daar staan we nu. Aan een schitterend meer, helemaal alleen en in the middle of nowhere :-P. Of ik een oog dicht ga doen vannacht, dat weet ik niet, maar mooi is het in elk geval.

  • 03 Augustus 2015 - 07:33

    Mieke:

    helaba,

    Geniet er nog maar van.
    Onze vakantie zit er op...christophe vandaag eerste werkdag en ik morgen terug aan de slag

    Dikke zoen
    Moeske
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Chadrat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Terug op weg

29 Juli 2015

Nog steeds op de camping

26 Juli 2015

Op de camping

25 Juli 2015

Bijna bij veronique

23 Juli 2015

Van de rotondes Naar de files
inge

Actief sinds 26 Juni 2015
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 3141

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 29 Juli 2016

zomer-2016 de reis met de buggy

26 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: